שיווק בהקשר (או בשמו הלועזי Context Marketing) הוא היכולת להעביר את התוכן או החוויה הנכונים לאדם הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון בהתבסס על האינטראקציות שהיו ללקוח עם המותג, מאפייניו וצרכיו הנוכחיים.
כך, שלא רק התוכן חשוב, אלא מי רואה אותו, איפה ומתי.
אספתי לכם 5 טיפים חשובים בנושא - לגזור ולשמור ✂
✨ מי הלקוח שלכם?
זו צריכה להיות נקודת ההתחלה. כדי שתוכלו ליצור תוכן רלוונטי שבאמת יתן ערך ללקוחות שלכם אתכם צריכים להבין עם עצמכם בדיוק עם מי אתם מדברים, מה הצרכים שלהם וכיצד תוכלו לעזור להם להשיג אותם.
✨ תוכן הוא לא רק מילים
כצרכני תוכן אנחנו אוהבים שמחדשים לנו ומעוררים חושים ואזורים שונים במוח שלנו. גם הלקוחות שלכם אוהבים להיחשף לחומרים שהם מעבר לטקסט. נסו לשלב גם קטעי וידאו, תמונות, סיפורים קצרים ואנימציות בפלטפורמות השונות שדרכן אתם מדברים עם הלקוחות שלכם.
✨ סטטיסטיקה זה חשוב
איסוף נתונים וניתוח של מידע שיש לכם על הקהל שלכם הם שני שלבים קריטיים בבנייה של שיווק נכון. רק כך תוכלו להתאים ללקוח בצורה האידיאלית את המוצר או השירות שאתם מציעים.
✨ פרסונליזציה
המשך ישיר לנקודה הקודמת. בעזרת הנתונים השונים שתאספו ובעזרת טרגוט מדויק, תוכלו לספק ללקוח את החוויה והמסר הנכונים ביותר בכל שלב שהוא נמצא, מהעמוד הראשון שהוא מבקר בו, דרך המרה ועד לשימור שלו לרכישות עתידיות.
✨ ניסוי, טעיה ואופטימיזציה
החלק היפה ביותר בשיווק דיגיטלי הוא הקלות שבה אנחנו יכולים להעלות קמפיינים ותכנים לאוויר, לנטר אותם בזמן אמת, לעשות מבחני טיוב ולבצע בהם התאמות באופן שוטף כדי להגדיל המרות וליצור לקוחות מרוצים.
כדאי מאוד לשלב שיווק בהקשר כחלק משמעותי מהאסטרטגיה השיווקית והדיגיטלית שלכם.
רוצים לדעת עוד? צרו איתי קשר ונדבר.
Comments