top of page
Search
  • Writer's pictureLihi Bavli

✨ מולטי פוקוס ✨

לקוחות שלי שואלים אותי תמיד אם חייבים גם לנהל נוכחות גם בפייסבוק וגם באינסטגרם? או אם חייבים גם להשקיע בקידום אורגני בגוגל וגם בממומן?


התשובה היא שלא חייבים, אבל ממש כדאי.


כדאי לא לתת פוקוס מלא רק בערוץ שיווקי אחד בדיוק כמו הביטוי שמדבר על לשים את כל הביצים בסל אחד.


יכול להיות שיש ערוץ שבו נוכל למצוא חלק גדול מקהל היעד שלנו, אבל ממש יכול להיות שהלקוח הבא שלנו יגיע מערוץ אחר.

מעבר לכך, אף מערכת לא חפה מאתגרים - לפני כמה שבועות לקוחות רבים חוו קשיים עם חשבונות המודעות בפייסבוק שנחסמו מסיבה לא ברורה.

או אז, מי שלא היה פעיל בערוצי שיווק נוספים ספג פגיעה משמעותית בחשיפה ובמכירות שלו באותה התקופה.


סיבה חשובה נוספת היא שיש כלים שעובדים יחד, כמו יוטיוב וגוגל או פייסבוק ואינסטגרם, כך שפרסום בערוץ אחד דורש נוכחות / חשבון שלכם בערוץ הקשור אליו. אז אם כבר יש חשבון - אפשר ורצוי לנצל את הפלטפורמה לחשיפות נוספות, במיוחד אם החשיפה האורגנית היא בהשקעה כספית מינימלית, ודורשת בעיקר השקעה של זמן עבודה שלכם בעסק שלכם.


אז לדעתי, אתם יכולים למקד את עיקר הפוקוס שלכם בערוץ ספציפי כמו אינסטגרם, פייסבוק, גוגל או לינקדאין - אבל תשמרו על פעילות מסויימת בערוצים הנוספים במקביל.


מי יודע מאיפה תגיע ההצלחה הבאה שלכם ;)




2 views0 comments

Comments


bottom of page