top of page
Search
  • Writer's pictureLihi Bavli

✨ לתפוס את הרגע ✨


היום נדבר קצת על שיווק בזמן אמת, או בשמו הלועזי - RTM (real time marketing)


שיווק בזמן אמת הוא מהלך שיווקי שלוקח מצב עכשווי ופופולארי ומשייך ומנצל אותו לטובת המותג.


איך עושים את זה?

דבר ראשון מזהים טרנד חדש, ידיעה חדשותית או נושא, שמתחילים לתפוס תאוצה ונוצר סביבם באזז, בין אם זה בקבוצות הווטסאפ שלכם בחדשות או במקום העבודה.


או אז, בודקים אם יש דרך לחבר את הנושא למותג שלנו, להעברת מסר שאנחנו רוצים להביע לגביו או חידוד של הערכים שלנו.


הדבר החשוב כאן הוא לעשות את הפעולה מהר ככל האפשר, ממש כשזיהתם את הנושא מתחיל לצבור פופולאריות, אחרת כבר מדובר בחדשות ישנות.


שימו לב, אם אין נקודות חיבור עדיף לחכות לנושא הבא - ניסיונות לחבר את המותג שלכם לנושא פופולארי בצורה קלושה או לא ברורה לרוב ייכשל ויביא לתוצאה ההפוכה.


עוד דבר חשוב הוא לוודא שאתם לא פוגעים באף אחד כדי לא לפגוע במוניטין שלכם. בגלל זה רצוי מאוד להימנע מנושאים כמו פוליטיקה, נושאים רגישים או עוסק בצער של מישהו.


נכון, אפשר להתכונן מראש לאירועים מרכזיים ומשמעותיים שצפויים להתרחש בחודשים הקרובים ושאפשר לקשר אליהם את המותג שלכם, אבל היצירתיות, אפקט ההפתעה והרושם האמיתי נוצרים דווקא באירועים הבלתי צפויים.


כשהביצוע נכון, כשהמהלך (בין אם זה פוסט באינסטגרם או ציוץ בטוויטר) מתפרסם זמן קצר לאחר האירוע וכשיש חיבור רלוונטי בין המוצר שלכם לבין האירוע - יש לכם סיכוי למעורבות וחשיפה גבוהות יותר ורגשות אוהדים מצד הקהל שלכם.





4 views0 comments

Comments


bottom of page